vrijdag 15 maart 2013

Vrijdag 15 maart 2013

Mijn leven is een puinhoop. Ik kan nooit mezelf zijn iedereen vind me dan raar heb me spreekbeurt vandaag gehouden me PowerPoint deed het niet! En ook nog een de regen gelukkig heb ik mijn twee vriendinnen alhoewel soms denk ik dat ze niet de mij die ik ken leuk vinden maar ja ik ken mezelf ook niet. Waarom is het leven zo moeilijk het is een test en ik moet slagen alhoewel het eigenlijk al verpest is. Een vriend van me die ik leuk vind zei dat ik me gen zorgen hoefde te maken ik vind hem leuk super leuk maar hij mij niet hij ziet me als een vriend en als hij weet dat ik hem leuk vind wil hij vast niet meer bevriend met me zijn! Of nee hij kan me echt niet leuk vinden hij praat met mij ovbe alles en dat heed VRIENDSCHAP en iets wat ik niet wil! En vriendinen zijn er niet altijd! Ik ga vandaag naar me vader, zijn vrouw is daar ook wie ben ik veregten? Me irritante broertje en zusje maar toch hou ik van ze. Denk ik? En mijn ma ik maak wel heel vaak ruzie maar ik blijf van haar houden!!! ♥ En vergeet niet mijn overgewicht en me puisten die bijna weg zijn. Ik moet me erens kunnen uiten en dit is de beste plek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten