dinsdag 2 april 2013

Dinsdag 2 april 2013

Oke sorry ik heb lang niet geschreven. Maar ik heb met me moeder gepraat ik wist niet dat ze zo kon zijn zo zacht maar alsnog ze vertelt het dan noch aan har schoonzus die ook haar BFF is!!! Ik bedoel het was ons gesprek en dan vertelt ze het door mijn vader is niet gekomen hij is bezig met de verhuizing en wij gaan misschien ook verhuizen het leven kan vreselijk zijn maar wanneer ik alleen ben voelt het alsof ik alles aankan    en de rest van de wereld de pot op kan! Ik slik laxeermiddel ik weeg 63 kilo ben 12 jaar en ben 1,62 m ik moet 55 kilo wegen wens me succes. Ik ben niet verslaafd hoor! Het is alleen om een beetje af te vallen ik kan er zo mee stoppen. Over stoppen gesproken ik ga nu stoppen met dit bericht en vertel de volgende keer over hoe mijn leven op school is. Gr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten