woensdag 3 april 2013

Woensdag 3 april 2013

Oke ik vertel vandaag mijn verhaal over de laxeermiddel dat ik neem. Ik neem het niet altijd mijn neef kwam op het idee want je hoort het vaak sommige mensen zeggen wel je bent niet dik maar dat ben ik wel ik weeg ongeveer 62 kilo en ik hoor 55 kilo te wegen mijn neef is echt afgevallen ik slikte het bijna nooit dus ik niet echt. Ik heb een knipperlicht gewicht met de 61 & 62. Ik heb ooit 6 pillen op een dag genomen een overdosis ik had buipijn maar ik verloor wel gewicht ook een goede manier is door te slapen je krijgt minder honger net zoals mensen die aan de Ramadan doen. Ze slapen soms midden in de dag als ze moeite hebben met niet eten tot het gebed Magrab. Laxeermiddel: Pil dat werkt voor je stoelgang(poep) waarvan je vocht verliest en je maag wordt verkleind dus afvalt. Je kan het kopen van huismerk bij de Kruidvat voor 1,65 euro. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten